Translation:
December 27, 2025
The storm Johannes came to Orsa, and our fine old pine tree didn't manage to survive. It was so sad to see! That pine tree must have been standing there for such a long time, but now it was over.
Så tråkigt att ni blev av med er tall, helt galet vad Johannes ställde till det i era trakter! Jag gillar att du gav tallen ett värdigt avslut genom att scrappa ett stort foto om den. Jag gillar också pappren som du använde, perfekt för din sida. Tack för att du skapade en layout för denna utmaningen!
Så tråkigt att ni blev av med er tall, helt galet vad Johannes ställde till det i era trakter! Jag gillar att du gav tallen ett värdigt avslut genom att scrappa ett stort foto om den. Jag gillar också pappren som du använde, perfekt för din sida. Tack för att du skapade en layout för denna utmaningen!
Det var helt galet. Vi kom egentligen lindrigt undan som bara förlorade ett träd. Men sorgligt var det! Den måste ha varit rejält gammal. Den är ju högre än garaget när den ligger ner!
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.