What's new
wimmeke

Wereld Autisme dag.

• Media owner wimmeke
  • Date added
Yesterday it was World Autism Day
i made this with a bundle of Dawn inskip for my Grandson
I have a lot of Dawn's kits and bundles that i cherish , and I pull one out every now and then, Dawn was one of the first designers I followed, I loved her work
Description
No link
  • Like
Reactions: marijke
Schitterend Ginette ... blij van een layout met materiaal van Dawn te zien ... ik heb haar werk helaas te laat leren kennen ... ik heb er niet zo veel van ....

Wat een lieve, leuke layout, Ginette! De liefde voor hem straalt er vanaf. Hier was je kleinzoon vast blij mee.

Fantastic message and such a fun page to devour! Beautiful and full of love
Thank you :-)
Schitterend Ginette ... blij van een layout met materiaal van Dawn te zien ... ik heb haar werk helaas te laat leren kennen ... ik heb er niet zo veel van ....
Dank je wel Marijke :-)
Wat een lieve, leuke layout, Ginette! De liefde voor hem straalt er vanaf. Hier was je kleinzoon vast blij mee.
Dank je wel , ik heb het hem nog niet getoond, men moet altijd voorzichtig zijn om aan hem iets voor te leggen want naast zijn autisme heeft hij ook ADHD en hij kan niet echt goed omgaan met zijn gevoelens en wordt hij vlug boos , dus wacht ik altijd het goede moment af , is altijd wikken en wegen. Hij leert het en het zal wel goed komen ,stap per stap :-)

Media information

Media category
Dawn Inskip
Added by
wimmeke
Date added
View count
57
Comment count
4
Rating
0.00 star(s) 0 ratings