Flera jag inte läst. Jag fastnar lätt för en författare och sen kommer jag inte vidare. Har haft lite fördomar om Denise Rudberg och bara vägrat hennes böcker. Fattar inte varför. Hörde henne på radion och hon verkar ju helt vettig och normal. LOL Så då tog jag tag i det och läste hennes Kontrahenter-serie (så långt hon nu kommit) - helt fantastiska böcker. Jag slukade alla fyra på ett kick. Står i kö på bibblan för del 5. Måste läsa hennes andra böcker också. Annars är nog min favorit Liza Marklund. Hon är lite ojämn, men hennes trilogi som börjar med Polcirkeln är så himla bra. Just ja - fin layout. Det är väl sånt man ska skriva i galleriet och inte en uppsats om litteratur. LOL
@tanteva man man väl aldrig skriva för mycket om böcker Liza Marklund har jag aldrig fastnat för, kanske ska testa igen! Jag är också en sån som fastnar för en författare och fortsätter med den, jag tycker att det är superjobbigt när jag läst fem-sex böcker i en serie och det inte finns fler böcker i den. Det är sååå jobbigt att hitta en ny serie då.
@Annsofie Men testa Polcirkeln då. Jag tycker verkligen att Liza Marklund lyfter där Det är en trilogi och alla tre har kommit ut. Utspelar sig i en liten håla i Norrbotten.
Great job with the challenge and I love the journaling around the page. The strings flowing through the books really draws the eye, as does the paint splotches as a home for each book/writer. Lovely!
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.