I did it...

Discussion in 'Chatty Pad' started by sarahbhb, Jul 30, 2013.

  1. sarahbhb

    sarahbhb Happy Anniversary babe! Now, pack up!

    Messages:
    5,911
    Joined:
    Feb 20, 2011
    For the first time since we moved from Chicago, I've managed to scrap and upload all 7 challenge layouts. Feels so amazing to be back!!
     
  2. Lynnette

    Lynnette In my life, I've loved them all

    Messages:
    4,551
    Joined:
    Sep 28, 2011
    Cool! I haven't done all seven for several months and I would love to do it again- fingers crossed for August!
     
  3. Dalis

    Dalis Jose Cuervo is NOT a good friend

    Messages:
    21,093
    Joined:
    May 6, 2011
    YAY!!! I am so proud of you for getting back in the saddle. I finished my last one yesterday. These last 2 months have been tough on me, so I haven't finished the challenges. I have scrapped, but not all the challenges which I love so much.
     
  4. AnneofAlamo

    AnneofAlamo Slippers IN sunshine? Even better!

    Messages:
    19,739
    Joined:
    Aug 30, 2009
    that is shouting stuff! yes! life is back to kinda normal! lol
     
  5. Pallavi01

    Pallavi01 You have that sharp, useless look about you

    Messages:
    2,350
    Joined:
    Nov 6, 2012
    Congratulations! I know that must feel really good!
     
  6. talktoheather

    talktoheather The 102nd Dalmatian.

    Messages:
    5,464
    Joined:
    Dec 3, 2009
  7. KarenW

    KarenW Send in the Clowns

    Messages:
    2,635
    Joined:
    Feb 24, 2012
    Yay! Getting back to normal life (and the challlenge at TLP are now part of normal life!) - so good!!
     
  8. staciahall

    staciahall Quidditch, anyone?

    Messages:
    5,597
    Joined:
    Oct 29, 2010
    Yay, Sarah! Everything is getting back to normal for you!
     
  9. yellowpeep

    yellowpeep Spaaaarrrrrkkkleeeee

    Messages:
    4,728
    Joined:
    Jan 14, 2012
    Welcome back, Sarah. Good for you!
     
  10. norton94

    norton94 Thank goodness I'm still a Well-Known Member

    Messages:
    11,858
    Joined:
    Mar 7, 2010
  11. Karen

    Karen Wiggle it, just a little bit!

    Messages:
    25,963
    Joined:
    Jun 28, 2008
    Yay! WTG! Glad you're able to get back at the stuff you are so good at and enjoy. :)
     
  12. bcgal00

    bcgal00 Say, "birdseed!"

    Messages:
    7,686
    Joined:
    Nov 18, 2010
    Yay. Bet that felt good! Hopefully now life will settle down nicely for you and you can get back to enjoying your scrapping.
     
  13. hslater

    hslater Member

    Messages:
    296
    Joined:
    May 5, 2010
    Yay!! Well done :D :D I loved the challenges this month!
     
  14. MrsPeel

    MrsPeel LOVE LOVE LOVE!!!

    Messages:
    22,071
    Joined:
    May 7, 2012
    well done!!!!!! hope you have it in a less hurried pace this next month :) will make time to leave you some love in the galery :)
     
  15. melrio

    melrio I will hunt you!

    Messages:
    6,501
    Joined:
    Jun 22, 2009
    Awesome! I've managed to complete a month's worth of challenges just once!
     
  16. sarahbhb

    sarahbhb Happy Anniversary babe! Now, pack up!

    Messages:
    5,911
    Joined:
    Feb 20, 2011
    Yeah it really is a sign that things are getting back to normal. Before we moved I pretty much did all the challenges every month (plus the crazy 31 days of challenges in January). I'm so super excited to get that 30% off coupon again. August is my birthday month and I have some plans to spend some $$ on myself at TLP!!!!
     
  17. amandac

    amandac Read, or Run? Hmmm ...

    Messages:
    12,272
    Joined:
    May 25, 2010
    Yay congrats Sarah! great to see you on your game again!
     
  18. Mye

    Mye New Member

    Messages:
    134
    Joined:
    Jul 18, 2013
    Yay! Congratulations Sarah!!! I've started scrapping again and truly it feels good!
     
  19. julia

    julia julia

    Messages:
    1,329
    Joined:
    Jun 18, 2012
    That's great, WTG! I'm hoping I'll be able to complete all 7 soon, maybe next month! SUmmer is always such a busy time :)
     

Share This Page