Size of LOs on forum/gallery?

Discussion in 'Scrapping Pad' started by Thuria, Dec 27, 2017.

  1. Thuria

    Thuria Well-Known Member

    Messages:
    686
    Joined:
    Dec 16, 2017
    Which size should I use to upload my LOs in my gallery so that it's not too small when I use them in the challenges on the forum, please?

    Thanks in advance.
     
    Ga_L likes this.
  2. jenn mccabe

    jenn mccabe She's OUR sunshine!

    Messages:
    21,540
    Joined:
    Jan 5, 2013
    The standard is 600X600 pixels (under 250 KB).
     
    bestcee likes this.
  3. Ga_L

    Ga_L Well-Known Member

    Messages:
    9,899
    Joined:
    Jul 7, 2013
    bestcee likes this.
  4. Thuria

    Thuria Well-Known Member

    Messages:
    686
    Joined:
    Dec 16, 2017
    coucou @Ga_L, merci pour l'info sur la taille, mais je ne comprends pas, je mets à cette taille dans ma galerie, et quand je vais chercher l'image pour la mettre dans un post d'un challenge, elle est petite alors que pour les autres, leurs pages sont plus grandes.

    J'ai mis une page dans Random où je crois que tu en as une, je suis juste en-dessous de toi. STP va voir ce que tu vois toi au niveau de la taille. ça me rendrait bien service. Merci!!!!

    Oui, je vais essayer de faire le MOC6. Bizzz


    Thanks a lot Jenn. So that's what I do, and I don't understand why my images from the gallery to the challenges are so small. Am I right in thinking that I have to add my images in my gallery and then use these links on the forum?
     
  5. AnneofAlamo

    AnneofAlamo Slippers IN sunshine? Even better!

    Messages:
    19,728
    Joined:
    Aug 30, 2009
    Ga_L likes this.
  6. Ga_L

    Ga_L Well-Known Member

    Messages:
    9,899
    Joined:
    Jul 7, 2013
    @Thuria j'ai compris ton probleme. regarde le lien qu' @AnneofAlamo vient de te donner, tu as ce qu'il faut. c'est le 3eme lien dans les liens qui se trouvent sur la droite que tu dois prendre. il y a des captures d'ecran dans le post
     
  7. jenn mccabe

    jenn mccabe She's OUR sunshine!

    Messages:
    21,540
    Joined:
    Jan 5, 2013
    Between Gaelle and Anne you may already have your answer.

    But just in case ... I grab this code (highlighted in blue) and just put it in the forum thread.
    codeforforum.jpg

    When you are placing into the thread ... NO icons/pictures from the forum tool bar are needed. Everything needed to get your gallery image to show up in the forum thread is already in the code. (just don't grab the one that say THUMBNAIL underneath it).
     
  8. Thuria

    Thuria Well-Known Member

    Messages:
    686
    Joined:
    Dec 16, 2017
    Thanks a lot. I'll try this.
     

Share This Page